Rowery reklamowe

 

Reklama na rowerze jest niedrogą i bardzo elastyczną formą reklamy. Stanowi alternatywę dla drogich powierzchni promocyjnych w najbardziej zatłoczonych miejscach miasta. Reklama rowerowa przyciąga uwagę swoim nietypowym charakterem, docierając do niemal wszystkich grup docelowych. Rower jest ponadto ekologicznym nośnikiem reklamy, ponieważ nie przyczynia się do zanieczyszczenia środowiska naturalnego czy gwałtownego przeobrażania krajobrazu miejskiego.

Zalety reklamy rowerowej:

  • skupienie uwagi odbiorcy przez nietypowy charakter
  • możliwość wykorzystania obu stron roweru
  • wysoka mobilność przy niewielkim nakładzie kosztów i energii
  • zgodność z ideami ekologii (ograniczenie emisji CO2, zmniejszona ingerencja w krajobraz)
  • potencjał skojarzenia promowanego produktu ze zdrowym trybem życia
powierzchnia reklamowa na kołach
reklama rowerowa
rowery reklamowe

Komentarze są wyłączone.